Technické parametre reklamných plôch
Požiadavky pre dodanie tlačových podkladov alebo vytlačených plagátov / banerov
Pri outdoorovej reklame všeobecne platí (tak ako pri nehnuteľnostiach) lokalita, lokalita, lokalita :o)
takže pokiaľ chcete upozorniť na svoj autoservis a nájdete billboard na ceste vedúcej okolo neho, neváhajte ani minútu. To isté platí, pokiaľ je za rohom od Vášho kadernícva zastávka MHD s CLV vitrínou.
Pokiaľ chcete osloviť zákazníkov na väčšom území a nalákať ich napríklad do svojej predajne so zahradnou technikou, bude dávať nejväčší zmysel vybrať billboardy pri komunikácií, kľudne vo vzdialenosti 30-40 km. Vzhľadom k tomu, že tu hovoríme už o väčších nákupoch (napríklad kvalitná kosačka dnes môže stáť cca 500 €) je overené, že zákazník je pripravený za zajímavou ponukou vyraziť aj na dlhšiu trasu.
Na druhej strane ak chce niekto spropagovať svoje podujatie ( kultúrne, športové, spoločenské...) v konkrétnom meste, využitie citylighotv je ideálne.
Samozrejme obidva formáty sa dajú kombinovať, vyžaduje to ale prípravu prípravu dvoch grafických podkladov, takže pre menšie kampane to nie je bežné.
Požiadavky pre dodanie tlačových podkladov alebo vytlačených plagátov / banerov
Billboardy sú jedným z najefektívnejších nástrojov pre vonkajšiu reklamu, no správny výber grafiky je kľúčový pre ich…