10.1.2023

Aký formát plochy je pre Vás najlepší?

Pomôžeme Vám vybrať ten správny...
Aký formát plochy je pre Vás najlepší?

Pri outdoorovej reklame všeobecne platí (tak ako pri nehnuteľnostiach) lokalita, lokalita, lokalita :o)

takže pokiaľ chcete upozorniť na svoj autoservis a nájdete billboard na ceste vedúcej okolo neho, neváhajte ani minútu. To isté platí, pokiaľ je za rohom od Vášho kadernícva zastávka MHD s CLV vitrínou.

 

Pokiaľ chcete osloviť zákazníkov na väčšom území a nalákať ich napríklad do svojej predajne so zahradnou technikou, bude dávať nejväčší zmysel vybrať billboardy pri komunikácií, kľudne vo vzdialenosti 30-40 km. Vzhľadom k tomu, že tu hovoríme už o väčších nákupoch (napríklad kvalitná kosačka dnes môže stáť cca 500 €) je overené, že zákazník je pripravený za zajímavou ponukou vyraziť aj na dlhšiu trasu.

 

Na druhej strane ak chce niekto spropagovať svoje podujatie ( kultúrne, športové, spoločenské...) v konkrétnom meste, využitie citylighotv je ideálne.

 

Samozrejme obidva formáty sa dajú kombinovať, vyžaduje to ale prípravu prípravu dvoch grafických podkladov, takže pre menšie kampane to nie je bežné.

 

 

 

 

Čítajte ďalej

Nastavenie súkromia a cookies 🍪

Webové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookies.

 

Nasledujúcou voľbou suhlasíte s našimi zásadami ochrany osobných údajov a cookies. Svoje nastavenia môžete kedykoľvek zmenit.

Nastavenie