Typy reklamných plôch
Billboard
Rozmery |
5,1 x 2,4 m |
Obdobie kampane |
mesiac (od 1.-30./31.)* |
Cena za prenájom |
|
Podrobnosti |
stiahnuť PDF |
*vo februári je obdobie kampane 1.-28./29.
Billboardy tvoria základný stavebný prvok všetkých reklamných kampaní vo vonkajšej reklame. Zasiahnite nimi potenciálnych zákazníkov tak v mestách ako aj mimo nich. S ich pomocou môžete osloviť územia veľkosti obcí, cez mestá, okresy a pokiaľ budete mať zájem aj celú republiku. Najkratšia doba prenájmu je jeden mesiac. Mnohí naši klienti si plochy prenajímajú napríklad aj na celý jeden rok.
Citylight
Rozmery |
118,5 x 175 cm |
Obdobie kampane |
2 týždne |
Cena za prenájom |
|
Podrobnosti |
stiahnúť PDF |
CLV ( alebo City Light Vitrína) je exkluzivny podsvietený formát, který môžete poznať tak zo zastávok mestskej hromadnej dopravy, ako aj ako samostatne stojace plochy v mestách na frekventovaných miestach. Sme schopní Vám ich ponúknuť v najväčších mestách SR ale aj v mnohých menších. Naši klienti ich využívajú tak na komunikáciu a podporu značky, či produktu, ako aj ako navigáciu, pokiaľ sa taký CLV nachádza na výhodnom mieste vzhľadom k ich prevádzke.
Bigboard a megaboard
Rozmery |
od 9,6 x 3,6 m |
Obdobie kampane |
mesiac (1.-30./31.)* |
Cena za prenájom |
od 2 000 € ** |
Podrobnosti |
stiahnúť PDF |
*vo februári je obdobie kampane 1.-.28./29. **Cena sa odvíja od rozmeru plochy, jej umiestnenia, termínu objednávky, atd..
Bigboard je viacmenej zväčšenou verziou billboardu. Je možné na ňom použiť (a väčšinou sa tak aj deje) rovnakú verziu motívu a kreatívy ako na billboardovú plochu, iba bude všetko ešte o niečo väčšie. Megaboardy predstavujú veľkoformátové plochy s ešte väčším rozmerom.
Fasáda
Rozmery |
rôzne |
Obdobie kampane |
mesiac (1.-30./31.)* |
Cena za prenájom |
od 3 000 € ** |
Podrobnosti |
*vo februári je obdobie kampane 1.-.28./29. **Cena sa odvíja od rozmeru plochy, jej umiestnenia, termínu objednávky, atd..
Fasády predstavujú ďalší exkluzívny formát vonkajšej reklamy. Nájdete ich predovšetkým vo väčších mestách na budovách, ktoré sa nachádzjú na frekventovaných pozíciách. Vzhľadom na vyššie produkčné náklady je ideálne ich využiť na dlhšie obdobie.