Technické parametre reklamných plôch
Požiadavky pre dodanie tlačových podkladov alebo vytlačených plagátov / banerov
Hlavným cieľom tohto prieskumu bolo nájsť odpoveď otázku, ako účinná je takáto propagácia a či je možné prostredníctvom reklamnej kampane naplánovanej na CLV plochách zmysluplne a efektívne podporiť či vybudovať značku.
V neposlednom rade sa zisťovalo aká je efektivita tejto komunikácie v porovnaní s dnes "všadeprítomnou a častokrát uprednostňovanou" online reklamou.
Naplánovala sa teda reklamná kampaň na fiktívnu značku jogurtov Karkulka, ktorá prebiehala v rovnakom mesiaci v Brne na CLV plochách a zároveň online v Liberci a Ostrave (ich veľkosť zodpovedá približne veľkosti Brna a sú dostatočne vzdialené, aby neprišlo k prekrytiu zásahu)
A to, že sa výsledkami radi pochválime, je logické.
V okamžiku prepočtu výsledkov kampane (znalosti značky) na investované prostriedky, sa totiž CLV kampaň ukázala o 28% efektivnejšia….
Výsledky výskumu boli prezentované tak v odbornej tlači (napr. tu), ako aj formou samostatnej prednášky na konferencii Forum Media 2021.
Požiadavky pre dodanie tlačových podkladov alebo vytlačených plagátov / banerov
Billboardy sú jedným z najefektívnejších nástrojov pre vonkajšiu reklamu, no správny výber grafiky je kľúčový pre ich…